Українцям надходять повідомлення від Нової пошти про отримання посилок, які вони не замовляли. Про це клієнти поштового оператора пишуть у Facebook.
Олена Пархомова опублікувала пост, у якому прикріпила повідомлення від Нової пошти про прибуття посилки на її ім'я. Проте, за словами жінки, вона нічого не замовляла.
"Це новий вид шахрайства, чишо? Я нічого не замовляла. Нова пошта, звідки у них дані одержувача?", - написала клієнтка.
Клієнтка поцікавилася у компанії, звідки у можливих шахраїв дані одержувача.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Представники Нової пошти відповіли, що цю накладну створював відправник самостійно в особистому кабінеті.
"Іноді, відправники припускаються помилки, головне - вчасно її виявити, як у цій ситуації. Якщо ви не робили замовлення, ви можете або самостійно поінформувати відправника про ситуацію, або не виконувати жодних дій", - відповіли клієнтці.
Користувачі в коментарях розповіли, що дані повідомлення надходять від шахраїв. Суть схеми в тому, що людині відправляють якийсь мотлох і він забирає та оплачує посилку, не звертаючи увагу на те, що це взагалі за посилка.
Клієнтам Нової пошти рекомендують звіряти номери накладних посилок, які вони замовляють, і у разі підозрілих відправлень відмовлятися від посилок.
Раніше повідомлялося, що Нова пошта запровадила фіксований тариф на посилки.