Більшість людей, які хочуть придбати смартфон, роблять одні й ті самі помилки, на які фахівці вже давно звернули увагу. Перш за все, не можна втрачати пильність у магазині та не варто поспішати з покупкою. Перед тим як йти в магазин точно визначтеся з моделлю, яку хочете купити, щоб не попастися на гачок до продавця-консультанта.
Більшість продавців зацікавлені у тому, щоб продати вам конкретні моделі смартфонів заради своєї ж вигоди. Тому обирати смартфон потрібно пильно та не поспішаючи. Наразі в інтернеті є багато оглядів, статей та відгуків про всі пристрої, що є на ринку. Тому ознайомтеся з інформацією, порадьтеся з друзями, а лише потім йдіть до магазину.
Не варто погоджуватися на додаткову страховку, яку вам запропонують у магазині після покупки смартфона. Справа в тому, що ця страховка діє виключно на заводський брак. Ймовірність такого браку, мінімальна, а якщо і є, то протягом тижня ви це помітите і зможете здати пристрій назад у магазин. Для цього не потрібно наперед платити за 2-річну страховку по незрозумілій ціні.
Ще одна помилка, яку роблять багато покупців смартфонів - це придбання додаткових непотрібних аксесуарів. Часто продавці намагаються нав’язати покупцеві чохли, скло, навушники, зарядні пристрої, блоки, тощо. Пам’ятайте, що продавці отримують відсоток з продажу, а ви в свою чергу зможете знайти потрібні аксесуари по дешевшій ціні на сайтах в інтернеті. Так само не поспішайте платити за наклеювання захисного скла. Цьому можна навчитися самому, або попросити когось із знайомих.
Нагадаємо, по яким причинам на смартфоні на ніч потрібно вимикати інтернет.