Today.ua

Нафтогаз повідомив новим клієнтам, що робити у разі переплати за газ минулому постачальнику

У компанії Нафтогаз розповіли своїм клієнтам, що робити у разі переплати за газ попередньому постачальнику. Українці, які нещодавно стали клієнтами Нафтогазу, просять перекинути гроші з їхніх старих рахунків на нові. Як це зробити, люди цікавляться на сторінці Нафтогазу на Facebook.

"Ще б усі користувачі ну дуже раділи б, якби ви перекинули переплати з рахунку на рахунок. Були б вам безмежно вдячні. Бачите як люди в період війни, стараюця, відривають останнє, а оплачують. А ви не хочете народу допомогти", - написав один із клієнтів.

У відповідь на це Нафтогаз уточнили, що на даний момент механізму автоматичного переказу коштів між компаніями не існує. При цьому, у разі переплати у минулого постачальника можна звернутися до попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою.

"На жаль, на даний момент механізму автоматичного переказу коштів між компаніями не існує. Якщо у Вас є переплата у минулого постачальника, ми рекомендуємо звернутися до Вашої попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою. Більш детальну інформацію про процес повернення коштів та перелік необхідних документів зможе надати Ваш попередній постачальник газу", - йдеться у повідомленні Нафтогазу.

Раніше повідомлялося, скільки українці платитимуть за газ у новому опалювальному сезоні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ