В добу тотальної цифровізації чи не кожна компанія, як державна, так і приватна, надає можливість своїм клієнтам користуватись послугами через електронний особистий кабінет. Не є винятком і Нафтогаз. Але нещодавно користувачі особистого кабінету на сайті компанії стали скаржитись на певні незручності. Нафтогаз підвищив вимоги до верифікації своїх кілієнтів.
Про додаткові вимоги до власників особистих кабінетів на сайті my.gas.ua, повідомила hvylya із посиланням на коментарі з офіційної сторінки Нафтогазу у Facebook.
Отже, користувачі сайту my.gas.ua відтепер мають обов'язково вказати свій номер мобільного телефону, аби верифікувати особистий профіль. Але клієнтам такі зміни видались незрозумілими. Тому на офіційній сторінці Нафтогазу у Facebook почали з'являтися коментарі з проханням пояснити необхідність нововведень.
"Реєструючись на сайті my.gas.ua, обрала форму входу електронною поштою. Чудово користувалася послугою до сьогодні. Тепер не можу зайти до свого кабінету, тому що сайт вимагає ввести номер мобільного. Навіщо мені прив'язувати свій номер на сайті?", - звертається до представників Нафтогазу клієнтка компанії.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У Нафтогазі пояснили що запровадження додаткової верифікації є необхідним кроком задля підвищення безпеки цифрових послуг компанії. Адже наразі Україна знаходиться у стані війни, а в 21 сторіччі війни ведуться не тільки на полі бою, але й у цифровому просторі. Тобто такі нововведення спрямовані на захист даних компанії та, власне, даних самих клієнтів.
"З метою посилення інформаційної безпеки наших продуктів, зокрема, чатботу GASUA, ми просимо наших клієнтів пройти додаткову верифікацію. Насамперед це спрямовано на коректну роботу цифрових додатків ДК "Нафтогаз України" в умовах повномасштабної війни", - відповіли в компанії.
Нагадаємо, Нафтогаз повідомив українцям, що робити при отриманні платіжок за газ із неправильними даними.