Today.ua

Monobank збільшив комісію на перекази коштів: клієнтам розповіли, як відбувається конвертація

Клієнти monobank почали скаржитися на захмарну комісію, яку знімають за перекази. Так, один із клієнтів фінустанови залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши про свій досвід інтернет-покупки з картки monobank.

Так, клієнт monobank вирішив придбати товар у японському онлайн-магазині. Під час оплати товару банківською карткою monobank чоловік побачив, що банк хоче утримати з нього комісію у розмірі 3000 грн.

Вартість товару становила 26 000 грн, проте клієнту банк виставив платіж у розмірі 29 000 грн. У цю суму було включено комісію.

Чоловік зв'язався із співробітником техпідтримки інтернет-магазину. Той рекомендував йому сплатити товар через платіжну систему PayPal. На відміну від monobank, вона конвертує гривні в японські єни безпосередньо. У той час як monobank проводить подвійну конвертацію - спочатку в долари, а потім ту валюту, яку вибере клієнт.

У monobank на скаргу клієнта відповіли, що безпосередньо списати суму у гривні з гривневої картки немає можливості, тому що торгова точка – зарубіжна, тож оплата відбувається шляхом конвертації. Раніше повідомлялося, що у monobank розпочався ажіотаж через випуск нових карт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ