Клієнти monobank почали скаржитися на захмарну комісію, яку знімають за перекази. Так, один із клієнтів фінустанови залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, розповівши про свій досвід інтернет-покупки з картки monobank.
Так, клієнт monobank вирішив придбати товар у японському онлайн-магазині. Під час оплати товару банківською карткою monobank чоловік побачив, що банк хоче утримати з нього комісію у розмірі 3000 грн.
Вартість товару становила 26 000 грн, проте клієнту банк виставив платіж у розмірі 29 000 грн. У цю суму було включено комісію.
Чоловік зв'язався із співробітником техпідтримки інтернет-магазину. Той рекомендував йому сплатити товар через платіжну систему PayPal. На відміну від monobank, вона конвертує гривні в японські єни безпосередньо. У той час як monobank проводить подвійну конвертацію - спочатку в долари, а потім ту валюту, яку вибере клієнт.
У monobank на скаргу клієнта відповіли, що безпосередньо списати суму у гривні з гривневої картки немає можливості, тому що торгова точка – зарубіжна, тож оплата відбувається шляхом конвертації.