Monobank повторно списує кошти з карток деяких своїх клієнтів, про що вони масово скаржаться на сайті Мінфіну. У фінустанові повідомили, чому так відбувається, і що потрібно робити у таких випадках.
Один із клієнтів monobank розповів, що після повернення побутової техніки за кордоном в магазин, йому повернули гроші на картку, а згодом - гроші знову зняли, хоча товар було повернуто. Через 8 місяців у банку в чоловіка вимагали показати чек на повернення товару, якого в нього вже не було.
"Був випадок із купівлею техніки за кордоном. Через пару тижнів було здійснено повернення коштів і товару. Все це було на початку травня. І потім подарунок від монобанку - списання знову за цей товар, який було повернено і вже забуто давним-давно. І все це сталося за кілька днів, як я повернувся додому з тієї країни. Тобто 8 місяців усе було добре, а потім... і після 8 місяців вони просять чек підтвердження повернення, щоб скасувати повторне списання!", - розповів клієнт.
Представник monobank пояснив, що до банку може надійти запит на взаєморозрахунок за наданою послугою/товаром. Таке списання може пройти повз інтернет ліміт, в мінус і навіть із заблокованої карти. При цьому, якщо клієнт послугу/товар не отримав, банк може виставити диспут для заперечення суми списання через платіжну систему. Також клієнт може спробувати самостійно зв'язатися з організацією торгівлі, відповіли в monobank.
Раніше повідомлялося, що monobank почне працювати на території Польщі, але під іншою назвою.