Today.ua

Monobank перестав видавати валютні депозити: з якою проблемою зіткнулися клієнти

Багато українців, які скористалися можливістю купити долари за безготівковим розрахунком та покласти їх на депозит у банку, тепер не можуть забрати свої гроші. Зокрема з такою проблемою зіткнулися клієнти Monobank.

Відкрити валютний депозит в онлайн-банку не складно, а ось зняти гроші виявилося набагато проблематичнішим. Громадяни, які хотіли заробити на курсі, не можуть забрати свої гроші, оскільки у банках, де вони можуть забрати свої депозити, нібито немає готівки.

На сайті Мінфіну з'явилася скарга від Романа зі Львова. За його словами, раніше не було жодних проблем зі зняттям валюти, гроші вдавалося забрати за кілька днів після оформлення заявки до Universal Bank. Але тепер час очікування збільшився до місяця, а також періодично надходять повідомлення про перенесення запланованої дати. Як уточнив клієнт, за останні 3-4 місяці йому відмовляли у видачі готівки з депозиту 9 разів.

"В результаті я не отримав свою валюту. Усім, хто поклав кошти на тримісячний депозит, щоб купити валюту, бажаю терпіння, але не сподівайтеся на ці гроші, бо Monobank сам вирішує, чи потрібно їх видавати. Я просто не вірю, що за 3-4 місяці у банку не було 2 600 доларів у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів", - описав ситуація, що склалася клієнт.

Українка Любов Гавриляк теж довго чекає на зняття коштів. У банку їй не дають нормальних пояснень. Термін її депозиту минув ще 1 грудня, але клієнтка Monobank досі не може забрати свої гроші. У відповідь на її запит у банку говорять про відсутність фінансів та неможливість спрогнозувати, коли валюта з'явиться у відділеннях.

Ще один клієнт банку поскаржився на те, що навіть із замовленням коштів виникають проблеми, не кажучи вже про їхнє отримання.

"Гроші отримуватимете довго і нудно, повернення коштів у великих містах тільки на удачу, якщо буде - отримаєте, якщо ні, то ні. Замовити гроші взагалі неможливо! Ставлення до клієнтів нижче за рівень міської каналізації. У всіх пристойних банках можна отримати валюту, не у всіх одразу, але налагоджений процес замовлення, а тут за 10 місяців і у місті без обстрілів ніяк нічого не можуть зробити...”, - бідкається клієнт.

Під відгуками клієнтів на подібні скарги представники Monobank пишуть майже однакові відповіді: "Наші фахівці поінформовані про ситуацію, та вже розглядають варіанти оптимізації процесу отримання валюти. На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж. Зараз колеги займаються питанням, щоб допомогти забрати суму у касах банку-партнера".

Не всім так не щастить, і деякі клієнти повідомляють, що без проблем забрали свої депозити через Universal Bank.

Раніше повідомлялося, що Monobank змінив правила зняття готівки зі своїх карток.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ