Monobank відмовляє деяким клієнтам у наданні ліміту на розстрочки, на що українці скаржаться на сайті Мінфіну. Чимало громадян вибирають послугу "Оплата частинами", оскільки погасити всю суму за покупку чи послугу іноді для них не по кишені. Однак у деяких випадках банк позбавляє клієнтів такої можливості.
Одна із клієнток повідомила, що хотіла оплатити навчання трьома платежами через Monobank, але отримала відмову.
"Останнім часом перейшла повністю на monobank, щоб було зручно в одному місці. І ось хотіла оплатити навчання з розтермінуванням на 3 платежі. Тоді з'ясувала, що у мене немає ліміту розстрочки", - написала дівчина.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Далі вона зазначила, що спробувала встановити ліміт у налаштуваннях у додатку банку, але їй надійшла відповідь з рекомендацією "подавати заявку повторно через 30 днів". Встановити ліміт так і не вдалося.
За словами клієнтки Monobank, вона ніколи не мала заборгованостей у банках і має накопичення на більшу від очікуваної за розстрочкою суму на інших картах Monobank. Саме з цієї причини дівчина не розуміє, чому банк відмовив їй у виплатах.
"Зіпсували мені гарне враження про свій банк, переходитиму в інший", - зазначила клієнтка.
У Monobank відповіли, що написали автору відгуку в особисті повідомлення, щоб розібратися у ситуації.
Раніше повідомлялося, що клієнтам Monobank доводиться забирати свої валютні депозити по кілька місяців.