Monobank блокує карти клієнтів із несподіваної причини. Після того, як клієнт перевипустив фізичну картку кілька разів, фінустанова закрила йому доступ до рахунку і не дозволяє оскаржити блокування. Подібний негативний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
Користувач, зареєстрований під ніком LaZerro, розповів, що йому потрібно було перевипустити фізичну картку кілька разів, щоб зробити транзакції для покупки цифрових товарів через сервіс STEAM.
Щоб не натрапити на несподівані проблеми чи перевірки, перед процедурою українець двічі питав у фахівців підтримки Monobank, чи існують ліміти на перевипуск, на що отримував негативну відповідь. Послуга коштує 100 грн, з яких 50 грн відраховують фінустанові, тому банк не втрачає гроші за перевипуск.
"На кожну картку було всього 4 транзакції: 50 грн – повернення грошей за покупку, 6 грн – придбання товарів у сервісі STEAM, 56 грн – відправлення з білої карти, 100 грн – зняття за перевипуск. До мене дзвонили двічі та питали, навіщо я перевипускаю карти. Відповів – для оплати в сервісі Steam для власних потреб. Після цього оператори бажали гарного дня та кидали трубку", – повідомив чоловік.
Клієнту двічі дзвонили з банку та уточнювали причину перевипуску картки, при цьому не казали чоловікові, що це протизаконно. У результаті карту йому заблокували.
Українець передбачає, що причиною закриття рахунку став пункт 6.3.6 "Загальних умов випуску та обслуговування Платіжних карток", яким регулюються фактори блокування, а саме: "У разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніву Банку можуть бути пов'язані, у тому числі з: ймовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів/доступу до Мобільного додатка третім особам)".
Клієнт звернувся до Monobank з проханням зв'язатися і розібратися в ситуації. Він зазначив, що може надати повну інформацію про шляхи користування та докази, що дані карти нікому не передавалися та не спровокували чиїсь незаконні дії.
Через деякий час LaZerro в коментарі до свого відгуку вказав, що проблему вдалося вирішити і подякував банку за це.
Раніше Monobank пояснив клієнтам, у яких випадках повторно списує гроші з рахунків.