Мобільні оператори повторно продають старі "сім-карти", якими рік ніхто не користувався. При покупці абонентам починають дзвонити незнайомі люди, які насправді телефонують попередньому власнику. Така плутанина відбувається у абонентів Vodafone, Київстар та lifecell.
Київстар зберігає номери телефонів в інформаційних системах протягом року з моменту останнього отримання клієнтом телеком-послуг. Після цього невживана SIM-карта видаляється з білінгу і може бути перевипущена з іншим тарифним пакетом.
Така ж ситуація і у Vodafone. Якщо абонент мобільного оператора не користувався SIM-картою протягом року, то йому дадуть на роздуми ще 60 днів, а по закінченню цього терміну номер відключать. Після цього дається ще 30 днів, протягом яких номер можна повернути. Для контрактників цей період становить 90 днів.
lifecell також повторно використовує свої номери після їх деактивації. Період з моменту деактивації до початку введення номера для повторного продажу складає мінімум три місяці.
Законодавством України не заборонено використовувати повторно мобільні номери, якими більше року ніхто не користується, адже номерний фонд в принципі обмежений.
У випадках, якщо новому власнику номера надзвонюють колектори і докучають за "борги" попереднього власника, то потрібно повідомити колекторським службам, що номер, на який вони телефонують, належить іншій людині. А якщо це не подіє, тоді скаржитися в поліцію.
Подібні номера потрібно відразу внести в "чорний список", рекомендують мобільні оператори. Купити номер "без історії" практично неможливо. Кількість номерів у кожного мобільного оператора фіксоване, адже комбінацій цифр обмежена кількість.
Раніше повідомлялося, що Київстар дарує абонентам неймовірну знижку на оплату пакета послуг мобільного зв'язку.