Мережа супермаркетів АТБ запустила виробництво консервів у воєнний час

Автор: Лобанова Єлизавета

В супермаркетах мережі АТБ запустили виробництво консерв під власною торговою маркою "Своя лінія". Консерви мають незвичайну назву "Кадировці у власному соусі". У соцмережах з'явилося відео, на якому видно, як виглядають консерви воєнного часу.

Мережа супермаркетів АТБ запустила виробництво консервів у воєнний час - today.ua

Відомо, що мережа АТБ під час війни багато допомагає українських військовим та біженцям. З початку повномасштабної військової агресії на території України корпорація надала країні й українцям допомогу на суму понад 150 млн грн.

Майже у кожному магазині мережі АТБ створені пункти збирання адресної гуманітарної допомоги для підтримки воїнів у підрозділах Збройних сил України та сил територіальної оборони.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Українці отримують від АТБ гуманітарну допомогу продуктами харчування та товарами першої необхідності. Основні зусилля АТБ спрямовує на надання допомоги мирним мешканцям під час евакуаційних заходів, населенню у містах бойових зіткнень, медичним установам і дитячим лікарням, волонтерським організаціям і рухам, місцям тимчасового перебування переселенців.

Раніше повідомлялося, що у супермаркетах мережі АТБ у Дніпрі покупці виявили фальсифікат згущеного молока. 

Головне