Мережа Сільпо опублікувала важливу інформацію щодо продажу товарів

Українська популярна мережа Сільпо опублікувала актуальну інформацію, що стосується продажу товарів. Зокрема, з приходом літа зріс попит на окремі групи товарів. Причому на деякі з них обсяг продажу зріс у десятки разів. Та якщо розглядати в цілому, то є окремі позиції, на які попит залишається незмінно високим - незалежно від пори року.

Мережа Сільпо опублікувала важливу інформацію щодо продажу товарів - today.ua

На основі даних програми лояльності "Власний рахунок" Сільпо опублікувало інфографіку, що відображає основні тенденції в попиті на товари, якими торгує мережа.

Отже, відповідно до статистики покупок, найпопулярніша п'ятірка товарів у Сільпо виглядає таким чином:

  • банани;
  • мінеральна вода "Моршинська";
  • напій Coca-Cola;
  • огірки;
  • яйця.

Що стосується найпопулярніших категорій товарів, то тут пальму першості утримує хліб. Загалом же топова п'ятірка найпопулярніших категорій товарів виглядає так:

  • хліб;
  • солодка вода;
  • мінеральна вода;
  • булочки та здобні вироби;
  • морозиво.

Мережа Сільпо опублікувала важливу інформацію щодо продажу товарів

Із настанням літа попит на деякі товари зріс у десятки разів. Природно, що це, в першу чергу стосується сезонних літніх фруктів та овочів. Так, у червні порівняно з травнем зросли обсяги продажу:

  • кісточкових фруктів і ягід (черешень, вишень, абрикосів, персиків) — у 20 разів;
  • охолоджених напівфабрикатів – у 15 разів;
  • кавунів і динь – у 12 разів;
  • товарів для консервації — у 6 разів.

Крім того, зросли обсяги продажу непродовольчих товарів. Так влітку зріс попит на:

  • сонцезахисні засоби – у 50 разів;
  • фотоальбоми і фоторамки – у 8 разів;
  • засобів від комарів — у 6 разів;
  • товари для саду і городу — у 4 рази;
  • засоби для манікюру та педикюру — у 4 рази;
  • засоби для догляду за волоссям і фарби — у 3 рази.

Нагадаємо, стало відомо, які товари взимку можуть зовсім зникнути з полиць магазинів.

ДЖЕРЕЛОakzent.zp.ua