У ПриватБанку стався масштабний збій. Інтернет-банкінг і банкомати не працюють. Клієнти банку не можуть зняти грошей зі своїх карток і не мають змоги розрахуватись через термінали у магазинах. У повідомленнях люди масово пишуть, що в них із карток пропадають гроші.
ПриватБанк уже визнав проблему і повідомив про це на своїх інтернет-платформах. В банку також запевнили, що фахівці вже працюють над вирішенням проблеми, та водночас попередили про можливі збої в роботі Приват24 та при безготівковій оплаті картками в терміналах.
"Друзі, знаємо про проблему і вже вирішуємо. На каналах зв‘язку стався збій. Через це сьогодні можливі перебої та затримки в роботі сервісів банку, зокрема Приват24, мережі банкоматів й оплатами картками через торгові термінали. Наші фахівці вже працюють над найшвидшим відновленням стабільної роботи! Перепрошуємо за незручності і дякуємо за розуміння!", - пишуть у повідомленні прес-служби банку.
У коментарях до цієї публікації клієнти ПриватБанку обрушили на фінустанову шквал обурення. Людей можна зрозуміти, адже сьогодні якраз всі активно купують продукти до Великодня. У більшості немає ніякої готівки. Усі надія – на банківські картки, а від них - ніякої користі. Навіть більше: у багатьох після невдалих спроб розрахуватися карткою з рахунку списались подвійні суми покупок. А дехто й взагалі не розуміє, куди поділися їхні гроші.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"6 банкоматів обійшла, усі відключені. Це не збій, а диверсія. Ви хочете, щоб ми зразу знімали з картки усі кошти?", " Що за карта KYIV, на яку у мене зняли гроші? Це також збій? Не можу нікуди додзвонитися та написати. Зараз решту грошей переведу в інший банк. На всякий випадок", " Всі банкомати вимкнені, в метро карти не беруть, оператори вимерли…", " У мене зняли з карти двічі по 3100... а оплата в магазині не пройшла! Що мені робити? Оператору неможливо додзвонитися", - пишуть люди в коментарях.
ПриватБанк запевняє клієнтів, що проблему вирішують.
"На жаль, виникла аварійна ситуація з каналами зв'язку, через що зараз можна зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Для отримання інформації щодо вашого рахунку необхідно звернутися в чат онлайн у вашому Приват24", - відповідає служба підтримки банку.
Нагадаємо, в ПриватБанку розповіли про зміну режиму роботи у зв'язку зі святами.