Кращий відгук місяця: банкомат ПриватБанку не видав клієнту 20 тисяч гривень

Автор: Леся Ловіцька

Клієнт ПриватБанку залишив публічний відгук про роботу фінустанови. Він вважає, що його права були порушені. Чоловік намагався зняти у банкоматі 20 тисяч гривень, але залишився без грошей.

Кращий відгук місяця: банкомат ПриватБанку не видав клієнту 20 тисяч гривень - today.ua

Редакція Мінфіну оприлюднила найкращий відгук жовтня про роботу банків. Сергій Данилейко повідомив, що на початку місяця знімав власні кошти у банкоматі, що видає до 200 купюр. Загальна сума становила 20 000 грн.

Він вставив картку, вказав PIN-код та суму, після чого натиснув кнопку видачі готівки. В екрані висвітлилася фраза "Отримайте ваші кошти", проте купюроприймач не відкрився. Картку також не повернули клієнту.

Він зателефонував на номер гарячої лінії ПриватБанку та описав ситуацію. Оператор підтвердив збій та запевнив, що система сформувала автоматичний запит на повернення суми протягом доби. Гроші мали повернутися на рахунок. Данилейко отримав повідомлення у Приват24 про запит на цю операцію.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Кращий відгук місяця: банкомат ПриватБанку не видав клієнту 20 тисяч гривень

В результаті, гроші так і не повернули на карту. Оператор під час повторного звернення заявив, що запит відхилено, оскільки Сергій нібито отримав гроші і збій зафіксовано не було. Автор відкликання кілька разів звертався до банку, щоб там перевірили запис розмови з менеджером, а також перевірку відеозаписів з камери, встановленої у банкоматі.

"На що отримав відповідь, що у поверненні коштів мені остаточно відмовили, бо о 10:12 кошти були вилучені та є фото, але хто на фото – вони не знають. Виходить, що через їхню некомпетентність я втратив 20 000 грн ( двадцять тисяч гривень)", - повідомив клієнт. Він не знає, куди звертатись, щоб отримати кошти.

Кращий відгук місяця: банкомат ПриватБанку не видав клієнту 20 тисяч гривень

Співробітники ПриватБанку запевнили, що профільні фахівці розглянули заявку на повернення коштів. Проте у службі підтримки на себе відповідальності не взяли. Там запевнили, що рішення щодо кожної заявки приймається на підставі перевірених даних.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Крім того, щоб остаточно переконатися в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки, було перевірено фотоматеріали з банкоматом", - зазначили представники банку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк без попередження блокує рахунки клієнтів, дотримуючись вимог українського законодавства.

Головне