Німецька мережа супермаркетів Lidl вже давно має намір вийти на український ринок та стати основним конкурентом мережі АТБ. Обидві мережі об'єднує низька вартість товарів, що дозволяє їм утримувати конкурентні позиції на ринку. Однак, якщо якість продуктів у Lidl виявиться вищою, то він витіснить АТБ.
Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їх асортимент обмежений, але з акцентом на товари власної торгової марки (СТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
Раніше повідомлялося, як в Україні зміняться ціни на пластикові пакети після 10 березня.