Німецька мережа супермаркетів Lidl вже давно має намір вийти на український ринок та стати основним конкурентом мережі АТБ. Обидві мережі об'єднує низька вартість товарів, що дозволяє їм утримувати конкурентні позиції на ринку. Однак, якщо якість продуктів у Lidl виявиться вищою, то він витіснить АТБ.
Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їх асортимент обмежений, але з акцентом на товари власної торгової марки (СТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців. За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари СТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх. Ще остаточно невідомо, коли німці зайдуть на український ринок. А якщо й зайдуть, то точно не цього року.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, як в Україні зміняться ціни на пластикові пакети після 10 березня.