Lidl витіснить АТБ з українського ринку: у чому переваги найпопулярнішої європейської мережі супермаркетів

Автор: Лобанова Єлизавета

Німецька мережа супермаркетів Lidl вже давно має намір вийти на український ринок та стати основним конкурентом мережі АТБ. Обидві мережі об'єднує низька вартість товарів, що дозволяє їм утримувати конкурентні позиції на ринку. Однак, якщо якість продуктів у Lidl виявиться вищою, то він витіснить АТБ.

Lidl витіснить АТБ з українського ринку: у чому переваги найпопулярнішої європейської мережі супермаркетів - today.ua

Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.

На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їх асортимент обмежений, але з акцентом на товари власної торгової марки (СТМ).

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців. Lidl витіснить АТБ з українського ринку: у чому переваги найпопулярнішої європейської мережі супермаркетів За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари СТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх. Ще остаточно невідомо, коли німці зайдуть на український ринок. А якщо й зайдуть, то точно не цього року.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Раніше повідомлялося, як в Україні зміняться ціни на пластикові пакети після 10 березня.

Головне