Київстар запровадив нову послугу "Оркестрація каналів доставки повідомлень", яка дозволить бізнес-клієнтам поєднувати доставку повідомлень одночасно через SMS та Viber. Наприклад, якщо з будь-якої причини SMS-повідомлення абонента не було доставлене отримувачу, йому протягом певного часу надсилається повідомлення через Viber та навпаки.
Ця функція зробить спілкування абонентів Київстар більш комфортним та оперативним. Кожен абонент зможе сам вибрати, куди по черзі доставлятимуться повідомлення. Налаштування здійснюється замовником за допомогою АРІ-інтерфейсу, і є абсолютно безкоштовним для всіх бізнес-клієнтів мобільного оператора.
Абонентам Київстар, які активно користуються Viber, при підключенні нової послуги буде доступний вибір каналу доставки з першим пріоритетом - SMS або Viber. Можна буде самостійно налаштувати час для надсилання повідомлення по альтернативному каналу (від 30 до 600 секунд) та отримання звітів про доставку повідомлень.
За допомогою "Оркестрації каналів доставки повідомлень" компанії можуть інформувати клієнтів про рух грошових коштів на банківських рахунках, проводити аутентифікацію клієнтів для проведення банківських операцій або під час реєстрації в різних системах, аутентифікувати клієнтів при формуванні замовлень тощо.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що Київстар поновив умови користування послугою Київстар ТБ з 1 лютого.