Київстар запустив спеціальну послугу для активних користувачів Viber

Автор: Лобанова Єлизавета

Київстар запровадив нову послугу "Оркестрація каналів доставки повідомлень", яка дозволить бізнес-клієнтам поєднувати доставку повідомлень одночасно через SMS та Viber. Наприклад, якщо з будь-якої причини SMS-повідомлення абонента не було доставлене отримувачу, йому протягом певного часу надсилається повідомлення через Viber та навпаки.

Київстар запустив спеціальну послугу для активних користувачів Viber - today.ua

Ця функція зробить спілкування абонентів Київстар більш комфортним та оперативним. Кожен абонент зможе сам вибрати, куди по черзі доставлятимуться повідомлення. Налаштування здійснюється замовником за допомогою АРІ-інтерфейсу, і є абсолютно безкоштовним для всіх бізнес-клієнтів мобільного оператора.

Абонентам Київстар, які активно користуються Viber, при підключенні нової послуги буде доступний вибір каналу доставки з першим пріоритетом - SMS або Viber. Можна буде самостійно налаштувати час для надсилання повідомлення по альтернативному каналу (від 30 до 600 секунд) та отримання звітів про доставку повідомлень.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

За допомогою "Оркестрації каналів доставки повідомлень" компанії можуть інформувати клієнтів про рух грошових коштів на банківських рахунках, проводити аутентифікацію клієнтів для проведення банківських операцій або під час реєстрації в різних системах, аутентифікувати клієнтів при формуванні замовлень тощо.

Популярні зараз

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Раніше повідомлялося, що Київстар поновив умови користування послугою Київстар ТБ з 1 лютого.

Головне