Київстар повідомив своїм абонентам про потужний технічний збій, який стався вранці 3 лютого. Українці масово почали писати у соцмережах про те, що вони не можуть нікому додзвонитися та надіслати повідомлення. Всі дзвінки та інтернет заблоковані, а на рахунку недостатньо коштів.
У компанії Київстар зробили офіційну заяву і вибачилися перед абонентами за ситуацію, що склалася. Громадянам пообіцяли виплатити компенсацію за тимчасові незручності.
"Ми вибачаємося за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіткнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично. На ваші запитання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар у соціальних мережах по черзі. Просимо вибачення за очікування. Ми обов'язково відповімо кожному", – сказано на сторінці "Київстар" у Facebook.
Деякі користувачі Facebook повідомляють, що проблеми із зв'язком у них почалися ще 31 січня. Люди не можуть здійснювати дзвінки, надсилати смс-повідомлення та користуватися інтернетом.
"Оператори трубку не беруть, програма не працює, особисті повідомлення без перегляду. Зателефонувати нікуди неможливо! Нестача коштів, кажуть. Коли вирішиться питання?"
"Що зі зв'язком? Чому 466 номер не існує? Нікуди не додзвонитися. У дружини така ж ситуація. Що за ставлення до клієнтів!"
"Львів немає зв'язку. Домашній інтернет працює, а телефони померли. До того ж при спробі зателефонувати повідомляє про нестачу коштів, хоча позавчора зняли абонплату. Перевірити рахунок неможливо, програма не працює, та й оператору не додзвонитися. Колапс якийсь"
"Коли буде зв'язок? Як гроші знімати з рахунку за тиждень нагадуєте та тарифи за своїм бажанням міняєте. З 8 ранку не можна додзвонитися нікуди!!!!", - скаржаться абоненти Київстар.
Раніше повідомлялося, що Київстар анулював частину тарифів з 1 лютого та пообіцяв виплатити абонентам компенсації.