Київстар пояснив, чому швидкість інтернету мобільного оператора залишає бажати кращого. Один з клієнтів поскаржився на погану якість послуг в коментарях на Facebook, на що в компанії йому пояснили причину його проблеми.
Клієнт Київстар підключив безлімітний пакет послуг за 300 гривень, що включає в себе 40000 Мб інтернету на повній швидкості, проте отримав обмеження 80 Кбіт, чим залишився вкрай незадоволений. Таким чином, йому доводиться користуватися провідним інтернетом, переплачуючи в місяць пристойну суму.
"Та то жах, підключив безліміт за 300 грн, в пакеті 40000 мб на повній швидкості, а далі обмеження 0,8 Мбіт, проте отримав обмеження 80 кбіт, в десять разів менше, ніж обіцяють, так що не раджу викидати гроші на вітер, обманюють як хочуть. Благо уже тянуть дротовий інтернет, за 260 грн справжній безліміт, як би знав, що таке розвод хрен би підключав той тариф ", - написав чоловік.
Київстар зазначив, що обмеження швидкості інтернету не є умовою тарифу, а "Політика справедливого користування мережевими ресурсами" не порушує жодних норм законодавства і допомагає уникнути перевантажень мережі.
"Ми не займаємося подібним і завжди надаємо інформацію з повним описом наших послуг на офіційному сайті. Розумію Ваше занепокоєння, і хочу підказати, що швидкість інтернету не є умовою тарифу, а ось безліміт - так, і він у Вас є", - сказано в відповіді мобільного оператора.