Today.ua

Київстар списує з абонентів гроші за невідомі послуги: українці залишають скарги у соцмережах

Абоненти Київстару скаржаться на те, що мобільний оператор списує з них гроші за ненадані послуги. Свої відгуки щодо якості послуг українці залишають на офіційній сторінці компанії на Facebook.

Одна з клієнток описала проблему, з якою стикаються багато інших абонентів. Жінка скаржиться на те, що з її рахунку було списано кошти за послугу, яку вона не замовляла. Щоб вирішити цю проблему, вона намагалася зателефонувати за номером 466, але зі свого номера додзвонитися до оператора не вийшло, хоча з інших номерів оператори піднімали слухавку досить оперативно. З відгуку незрозуміло, про яку послугу йдеться. Ще один абонент Київстар нарік на те, що з його мобільного рахунку щодня знімаються гроші, і при цьому зв'язатися з мобільним оператором по телефону неможливо, щоб вирішити цю проблему. У коментарях абонентам порадили звертатися до Київстару не за гарячою лінією, а через приватні повідомлення у Facebook, оскільки оператори не встигають оперативно обробляти всі запити. Інші абоненти також поскаржилися на якість зв'язку та підвищення вартості послуг Київстар. Раніше повідомлялося, що Київстар до кінця 2022 року роздаватиме абонентам безкоштовний мобільний інтернет.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ