Київстар розповів своїм абонентам, чому деяким з них перерахують тарифи, і коли очікувати цього перерахунку. Одна з клієнток мобільного оператора на своїй сторінці в Facebook поскаржилася, що у неї зняли місячну абонплату, але пакет послуг не надали. У компанії пояснили причину цього інциденту.
Зазначається, що клієнтка Київстар поповнила тарифний план "SIM для планшета", гроші у неї зняли, проте набір послуг так і не надали. Вона більше тижня намагалася вирішити дане питання, але так і не вирішила.
"Додзвонитися до оператора вже більше 9 днів неможливо. Онлайн вирішити питання, чому відсутній Інтернет в СІМ для планшета [не виходить], вже здають нерви, абонплату за місяць зняли, а послугу не надали. Кожен день нам відповідають, що буде працювати вже сьогодні ", - йдеться в скарзі.
У відповідь на даний відгук в Київстар пообіцяли всім абонентам, які опинилися в скрутному становищі через проблеми з наданням оплачених послуг, перерахувати умови по тарифу, щоб компенсувати незручності. Сюди відносяться і абоненти, хто страждає від перебоїв зв'язку в своїх населених пунктах. Точної дати перерахунку поки не називають.
"Всім абонентам, які зазнали фінансових збитків, буде перетарифікація, коли складності будуть усунені", - йдеться у відповіді компанії.