Компанія Київстар анонсувала великі зміни для своїх клієнтів, що відбудуться найближчим часом. Мобільний оператор припиняє роботу кабінету користувача на своєму сайті. Натомість клієнти, які користуються мобільним зв'язком від цього оператора, зможуть користуватись лише мобільним застосунком "Мій Київстар".
Про це стало відомо із повідомлення прес-служби компанії.
Особисті кабінети користувачів остаточно перестануть працювати на сайті компанії з 1 грудня.
"Вебверсія не буде працювати з грудня 2022 року. Щоб і далі керувати послугами та тарифами, переглядати витрати і контролювати свій профіль самостійно, встановіть додаток Мій Київстар", – йдеться в повідомленні прес-служби.
Київстар наразі не пояснює причини ліквідації особистих кабінетів на сайті компанії. Однак експерти припускають, що компанія вирішила недоцільним підтримувати їхню функціональність, адже на сьогодні більшість абонентів користуються саме мобільними додатками, а не сервісами зі стаціонарних комп'ютерів.
Це – не єдина новація від Київстар, яку він анонсував своїм клієнтам. Мобільний оператор також оголосив, що у користувачів двох лінійок тарифних планів з 11 листопада з'явилося більше можливостей для дзвінків за кордон. Тарифні плани, що належать до лінійок "ТВІЙ" і "ВСЕ РАЗОМ" одержають більше хвилин для таких теелефонних розмов. Крім того, у користувачів Київстар з'явиться можливість телефонувати в Іспанію, Румунію та Молдову.
Дзвінки в ці країни будуть доступні з таких тарифних планів: "Твій Старт", "Твій вибір", "Твій Оптимум", "Твій Максимум", "Твій Безлім", "Смачний", "ВСЕ РАЗОМ Оптимум", "ВСЕ РАЗОМ Максимум", "ВСЕ РАЗОМ Оптимум+ТВ", "ВСЕ РАЗОМ Максимум+ТВ".