Зв'язок Київстар перестав працювати. Його немає вже понад дві години. В компанії кажуть, що знають причину та обіцяють найближчим часом її усунути. Тим часом, сигнали про перерваний зв'язок і втрачені можливості надходять з різних куточків України.
У Київстар проблему визнали та обіцяють компенсувати клієнтам втрати.
Масові нарікання на відсутність зв'язку почали надходити після 22-ї години 26 квітня. Сигнали надходять із різних куточків України. Клієнти компанії обрушили на Київстар гігабайти гніву. Люди не можуть скористатись ані мобільним зв'язком, ані інтернетом. А тим часом, безперервний зв'язок багатьом потрібен не лише для того, щоб погомоніти з приятелями, але й задля роботи. Адже нині, як ніколи, багато українців працюють онлайн, причому навіть у нічну пору. І для багатьох втрата зв'язку – еквівалент втраченого заробітку, а то й втраченої роботи.
"Це Жах! Практично 2 години немає зв'язку. Немає можливості зателефонувати. Навіть на Інфокиївстар", "Як компенсуєте інтернет треба, а зв'язку нема на Закарпатті місто Виноградово", "Тепер ще в Києві зв'язок відсутній, складається таке відчуття що це орки відключають", "Добрий вечір. Івано-Франківськ. Немає мобільного зв’язку", "Тернопільська область. Не працює зв'язок і навіть не відкривається сайт та додаток", "Походу по всій Україні лежить зв’язок", - пишуть обурені абоненти.
У Київстар визнають, що проблема є, Кажуть, стався "короткостроковий збій в роботі інформаційних систем Київстар". Але інженери компанії вже працюють над проблемою.
"Ми вже працюємо над усуненням складнощів, які виникли в наших системах. Незабаром все буде працювати в повному обсязі! Обіцяємо що найближчим часом все полагодимо, ті хто зіштовхнувся з обмеженнями отримають від нас компенсаціями", - відповідають у Київстар.
Щоправда, тривалість "короткострокового збою" вже перевищила дві години, і клієнти підозрюють, що обіцяний "незабаром" зв'язок насправді з'явиться ще не скоро.
Водночас ніяких подробиць щодо причини збою у Київстар не сповіщають.
Нагадаємо, Київстар з 1 травня відключить абонентів від популярної довоєнної послуги.