Київстар 1 лютого закрив низку своїх тарифних планів, які більше не користуються попитом серед абонентів. Абонентів попереджали про це заздалегідь, до того ж пообіцяли виплатити компенсацію. При цьому багато хто після анулювання тарифів почав скаржитися в соцмережах на мобільного оператора.
Абоненти Київстар обурені тим, що їх позбавили додаткових мегабайтів інтернету, за які вони заплатили. Разом з тим, у Київстар пообіцяли всім, у кого тарифні плани деактивуються з 1 лютого, підключити пакет з VIP-інтернетом, який діятиме протягом місяця.
Тим не менш, інтернет-користувачі обурюються через те, що сталося. Вони скаржаться на Facebook-сторінці Київстар на те, що з їхніх рахунків списали гроші, при цьому мобільний інтернет сьогодні працює з перебоями. Це дуже заважає роботі, адже багато хто працює віддалено. Абоненти пишуть, що додзвонитися на гарячу лінію дуже складно. У Київстар радять залишати всі свої скарги у спільноті Київстар на Facebook, і вони дадуть відповідь усім клієнтам.
Нагадаємо, що з 1 лютого пакети з регулярним терміном дії (250/500/1000/3000/5000/7000 МБ на підписці та пакети "Пошук"/"Розваги" на контрактній формі обслуговування) припинили свою дію.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що мобільний оператор LycaMobile тисне Київстар та Vodafone дешевими тарифами.