Проїзд в київських маршрутках на початку квітня підвищився з 8 до 10 гривень. Підвищення проїзду не було пов'язано з локдауном. Справа в тому, що столичні перевізники опинилися на грані банкрутства, і щоб не працювати в "мінус" їм довелося підняти тарифи. При цьому, реальна собівартість проїзду в столичному громадському транспорті набагато вище.
Голова громадської спілки "Асоціація перевізників Києва та Київської області" Ігор Мойсеєнко заявив, що багато перевізників знаходяться на межі збитковості і відмови від маршрутів. Так як з 1 травня громадський транспорт знову починає працювати без спецперепусток, ситуація трохи покращиться. Але все-одно водіям маршруток буде дозволено перевозити тільки 50% пасажирів.
За словами Мойсеєнко, собівартість однієї поїздки в маршрутному таксі Києва в умовах обмеженого пасажиропотоку становить 20-30 гривень.
"Ми можемо поставити цю ціну, але ми розуміємо, що це буде дуже некоректно по відношенню до простих людей", - зазначив він.
Через подорожчання палива і запчастин ціни на проїзд можуть рости і далі, адже перевізникам якось потрібно покривати свої витрати. Якщо транспорт і далі буде їздити напівпорожній, а за порушення правил перевезень водії будуть платити штрафи, то столиця залишиться взагалі без маршруток. Деякі водії пересиділи локдаун вдома, щоб не працювати у збиток.
Раніше повідомлялося, що в Україні хочуть монетизувати пільги на проїзд, і яка сума грошей буде виділена на кожного пасажира.