Клієнти Ощадбанку скаржаться на проблеми зі зняттям готівки з банкоматів інших банків. На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук, де описується суть проблеми.
Зазначається, що у банкоматі стався збій, у клієнта списалися гроші з рахунку, але він не отримав готівку. Гроші з картки Ощадбанку чоловік знімав в банкоматі іншого банку. В Ощадбанку банку чоловікові сказали написати заяву на повернення коштів та чекати 31 день. Однак через цей термін гроші так і не повернулися на рахунок. Потім чоловік знову звернувся до відділення Ощадбанку й йому відповіли, що запит опрацьовуватиметься 180 днів. Клієнт обурений тим, що йому потрібно так довго чекати на повернення коштів, і немає гарантії, що їх повернуть.
"Під час зняття готівки в банкоматі іншого банку в банкоматі стався збій, банкомат почав видавати гроші і перезапустився сам, гроші я не побачив. Дзвінки на "гарячу лінію" жодного результату не дали, написав заяву претензію у відділенні банку. Сказали чекайте 31 день після гроші повернутися автоматично. Пройшов 31 день, я зателефонував на гарячу лінію щоб дізнатися результат, на що мені відповіли що такої інформації у них немає, і потрібно звертатися до відділення...", - написав клієнт.
"Також мені сказали що обробка та вирішення моєї проблеми може зайняти 180 днів!!! Я з вини банку залишився без грошей, і я повинен чекати 180 днів, поки вони дозволять щось зробити. Найгірший банк з яким мені доводилося співпрацювати", - написав клієнт Ощадбанку
Раніше повідомлялося, як працюватимуть ПриватБанк, Ощадбанк та інші банки на Новий рік.