Today.ua

Клієнти Monobank стають жертвами нової афери: шахраї вимагають особисті дані для оформлення картки

Клієнти monobank cтали жертвою нової афери. Їм телефонують нібито представники банку і повідомляють про підозрілі дії при розрахунку клієнта картою. Щоб уникнути проблем, клієнтам пропонують відкрити тимчасовий рахунок і для цього випустити віртуальну білу картку. Для її оформлення аферисти запитують особисту інформацію клієнтів.

Таким чином, шахраї з легкістю дізнаються ім'я та прізвище власника картки, і всі його дані. При цьому людей просять збільшити кредитний ліміт на старій карті і просять перевести кошти нового кредитного ліміту на вказаний рахунок. Як відомо, біла карта від monobank - це карта без кредитного ліміту. У ній відсутня комісія за зняття зарплатних коштів, доступна послуга оплати комунальних платежів без комісії і поповнення без комісії мобільного рахунку. Кешбек за кредитними коштами по цій карті становить 1%, по власних коштах - до 10%.

Будь-яку карту monobank можна оформити онлайн через банківський додаток або сайт, і забрати карту в будь-якій доступній для вас точці видачі.

Якщо вам дзвонять нібито з банку і вимагають оформити іншу карту, то це шахраї. Вони як правило телефонують з міського номера, який починається на "044". Важливо знати, що monobank має два офіційних номера - 0-800-205-205 з України (безкоштовно для дзвінків) або 38-044-237-20-60 для підтримки за кордоном.

Повідомляти свій пін-код від картки не можна навіть співробітникам банку. Щоб убезпечити себе від аферистів, потрібно встановити динамічний CVV-код на карту monobank і мінімальний або нульовий ліміт інтернет-оплат, а також в налаштуваннях встановити "завжди запитувати пін-код". Це допоможе уникнути ситуацій, коли у клієнтів вночі, поки вони сплять, зникають гроші з банківського рахунку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк і Monobank будуть автоматично списувати гроші з рахунків боржників.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ