Клієнтка "Ощадбанку" із Хмельницького поскаржилась на те, що банк видав їй неякісні 100-доларові банкноти, і вона не змогла купити омріяний автомобіль. Заради цієї покупки жінки їхала з Хмельницького до Черкас, але покупка зірвалася через те, що "Ощадбанк" видав їй зіпсовані купюри.
Жінка розповідає, що уподобала собі автівку аж у Черкасах і домовилася з продавцем, що приїде по неї . Вдень 26 березня вона зняла у Хмельницькому, в центральному відділенні Ощадбанку, 4400 доларів. Усі - номіналом по 100 доларів. Жінка відразу примітила серед банкнот одну стару, зразка 90-х років, та попросила касирку її замінити. Та замінила. Решта ж купюр не викликала у клієнтки ніякої підозри.
Всю ніч вона їхала до Черкас потягом, плекаючи свою мрію про автомобіль. Проте, коли вони з продавцем вже вдарили по руках, у нотаріуса з'ясувалося, що частина банкнот зіпсована.
"Ультрафіолет все показав (зношені, з пліснявою, з ерозією, склеєні так званим купюрним скотчем який непомітний одразу)", - пише жінка.
Звісно, продавець відмовився брати такі гроші. Вона помчала у відділення "Ощадбанку" в Черкасах. Жінка пояснила тамтешнім касирам ситуацію і попросила замінити їй зіпсовані купюри.
"У Черкаському відділенні ощада мені запропонували прийняти ці купюри, заплативши за кожну по 300 грн (300×4= 1200грн) бо вони бачте зношені і взагалі не дійсні. Ви взагалі втратили сором. Яке ви маєте право видавати такі купюри. Я в чужому місті залишаючись без грошей та з варіантом втрати авто, за яким проїхала потягом всю ніч, що маю робити?" – пише обурена клієнтка.
При цьому жінка зауважує: в неї є докази того, що валюта купувалася нею саме там, в центральному відділенні "Ощадбанку" у Хмельницькому. Мовляв, у неї є квитанція, а відеокамера в банку мала зафіксувати її біля віконця каси.
"Це ШАХРАЙСТВО у всіх його проявах. Отримати такі купюри в державному банку… щоб жодний обмінний пункт їх не приймав… СТИД І СРАМ такому державному банку. Я ВИМАГАЮ відповідь з варіантами вирішення даної проблеми. Центральне відділення у м. Хмельницький — ви маєте бути обличчям, а ви зовсім інший орган", - обурюється клієнтка.
Втім навряд чи вона доб'ється якоїсь компенсації за всі понесені втрати. Принаймні, у відповіді, яку їй дали з "Ощадбанку", немає жодного натяку на те, що банк визнає свою провину і готовий, принаймні, замінити клієнтці непридатні банкноти.
"Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову і дисциплінарну відповідальність, а процес їхньої роботи знаходиться під постійним контролем, тому подібні випадки виключено. У разі виникнення сумнівів щодо купюри, клієнт, не відходячи від каси, завжди може попросити співробітника банку додатково перевірити купюру під ультрафіолетом", - відповіли з "Ощадбанку".
Отже, раз не виникло сумніву в клієнтки біля каси, то вже далі банк знімає з себе будь-яку відповідальність.
Нагадаємо, ще одна клієнтка "Ощадбанку" скаржиться, що з її кредитної картки невідомо куди пропали всі гроші. А тепер банк відшкодовує зниклі кредитні кошти за рахунок її щомісячної пенсії.