Найбільші українські оператори, Київстар, Vodafone та lifecell, із початком ракетних обстрілів енергосистеми були змушені підвищити тарифи на мобільний зв'язок. Але не виключено, що вже найближчим часом вони знову будуть підвищувати вартість своїх послуг.
Це пов'язано із великими незапланованими видатками на ремонт мережевої інфраструктури, пояснюють мобільні оператори. Адже через регулярні ракетні атаки агресора немало мережевих станцій зв'язку було пошкоджено або й взагалі розтрощено. Крім того, через регулярні відключення електроенергії, мобільні оператори змушені купувати і використовувати генератори, що також підвищує вартість їхніх послуг.
Lifecell
У Lifecell кажуть, що від початку війни їхнім ремонтним бригадам довелось 60 тисяч раз виїжджати для ліквідації пошкоджень мережі. Та якщо на підконтрольній території ще якось можна ремонтувати і відновлювати зв'язок, то в регіонах, які знаходяться в тимчасовій окупації, майже все обладнання або розкрадене, або просто знищене. Зараз, для забезпечення надійного зв'язку, компанії у багатьох місцях доводиться використовувати Starlink, а також довелося закупити генератори і сонячні панелі, щоби заповнювати прогалини в електропостачанні.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Vodafone
Vodafone наголосив на тому, що наразі зміни в тарифах оператора були незначні, але вони не адекватні понесеним збиткам. Загальний обсяг незапланованих витрат компанії вже перевищив 2 млрд грн. І вони продовжують рости. А ці гроші десь потрібно брати, щоби мережа працювала. Лише на роботу генераторів у них щодня йде близько 10 тонн пального.
Київстар
Київстар також наголошує, що за теперішніх умов компанія не могла не підвищувати тарифи на мобільний зв'язок. Саме за рахунок цих підвищень є можливість ремонтувати пошкоджені мережі. Але тарифи довелося підвищувати відчутно. Так, тариф Безлім виріс зі 175 грн до 250 на місяць. А тариф Київстар 4G зріс зі 150 до 250 грн н місяць.
Нагадаємо, українцям телефонують із пропозиціями щодо покращення мобільного зв'язку під час відключення електроенергії. Як стало відомо, таку легенду експлуатують шахраї. Отже, не варто йти з ними на контакт, а тим більше, повідомляти якісь дані на їхнє прохання.