Популярна соцмережа Instagram запроваджує платну підписку на популярних блогерів. Вартість підписки має обмеження, але в цих межах кожен блогер встановлюватиме ціну сам. Платними можуть бути різні види публікацій: звичайні пости в мережі, а також сторіс та прямі ефіри. Можна буде за гроші також поспілкуватись із блогером у груповому чаті.
Про запровадження плати за контент повідомив генеральний директор Instagram Адам Моссері .
Як позначатимуть "платних" підписників?
За словами топ-менеджера компанії, після того, як користувач оформить платну підписку на блогера, у нього з'явиться спеціальна вкладка Subscriber Home. У цій вкладці можна буде бачити ті матеріали, які йдуть за гроші, і які будуть доступні лише тим, хто заплатив.
При цьому в профілі підписників з'явиться позначка фіолетового кольору, яка свідчитиме про підтримку блогера. Але вона з'являтиметься лише в тому випадку, коли користувач залишить свій коментар під публікацією автора, на якого він підписався.
Скільки коштуватиме платна підписка в Instagram?
"Вилка" дуже велика: від 0,99 долара до 99,99 долара. Блогери самі встановлюватимуть ціни на себе залежно від рівня жадібності самооцінки кожного. І від того, наскільки він цінує усіх своїх підписників, адже багато хто може після того відсіятись.
Однак в Instagram оптмістично оцінюють цю новацію. Там пояснюють впровадження платного контенту виключно турботою про блогерів – аби вони якнайкраще могли монетизувати свою популярність.
"Платформа прагне стати найкращим місцем в інтернеті для заробітку авторів", - каже топ-менеджер соцмережі.
Водночас Адам Моссері не став поширюватись, яку частку від заробітку блогерів Instagram залишатиме собі.
За словами топ-менеджера, платну підписку вже протестували кілька "піддослідних" блогерів, і загалом саму ідею та механізм її втілення схвалили. Щоправда, навряд чи ця новація потішить підписників, але то вже їхній вибір: або самим розкручувати свій акаунт і заробляти в мережі, або платити тим, хто це зумів зробити.
Нагадаємо, найзнаменитіший український кіт Степан став заробляти на своїй популярності в Instagram ще до запровадження платного контенту. Рекламу з участю Степана стали замовляти після того, як його додала до себе в Instagram сама Брітні Спірс.