ФОПів по всій Україні, крім тих, що розміщені у селах, зобов'язали використовувати касові апарати у своїй роботі. Проте, багатьох цікавить питання, що робити у разі, якщо під час розрахунків відбулося відключення електроенергії чи касовий апарат вийшов із ладу. Щоб не отримати штраф від податкової, потрібно обов'язково мати розрахункову книгу і робити в ній необхідні записи.
Так, у разі зупинки касового апарату, а також за його відсутності, у підприємця має бути спеціальна книга обліку розрахункових операцій. Саме туди потрібно заносити всі дані у разі форс-мажорної ситуації. Після усунення технічних неполадок усі розрахунки доведеться провести через касовий апарат, відповідно до зроблених записів. Податкова усі ці дані з часом перевірить. Через реєстратор проводяться суми окремо за кожною ставкою ПДВ, акцизу чи іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. У разі обнулення оперативної пам'яті необхідно буде відновити дані з контрольної стрічки.
На сьогоднішній день ФОПи у 1166 населених пунктах України можуть не встановлювати касові апарати та не видавати покупцям чеки. Головною умовою є не перевищення граничного розміру річного обсягу розрахункових операцій, що становить 167 розмірів мінімальної зарплати, а також торгівля усіма товарами, крім підакцизних.
Нагадаємо, в Україні хочуть запровадити "сімейний податок" та прирівняти сім'ї до ФОПів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal