Facebook змінив деякі правила щодо політики соціальної мережі. Зокрема, раніше більшості криптовалютних компаній не було дозволено розміщувати рекламу. З 1 грудня список ліцензій для криптовалютних компаній, які хочуть розмістити свою рекламу в соцмережі, було збільшено з 3 до 27.
Компанія Facebook вирішила допомогти рекламодавцям (насамперед невеликим компаніям) розширити свою аудиторію та залучити більше потенційних клієнтів.
"Ми робимо це, тому що криптовалютний ландшафт останніми роками продовжував розвиватися і стабілізуватися, а також побільшало урядових постанов, які встановлюють чіткіші правила для галузі", - сказано в заяві компанії.
Усіх раніше схвалених рекламодавців нововведення не торкнеться. А для низки продуктів треба буде, як і раніше, отримувати письмовий дозвіл Facebook. Зокрема, для:
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
- криптовалютних бірж та платформ, що торгують криптоактивами;
- платформ, програм або продуктів, що пропонують послуги криптокредитування;
- гаманців з функцією купівлі, продажу, обміну або стейкінгу криптовалют (отримання доходу від зберігання токенів);
- апаратного та програмного забезпечення для майнінгу.
Нагадаємо, що заборона реклами криптовалют на Facebook була введена у січні 2018 року. Тоді криптопроектам та блокчейн-стартапам заборонили рекламувати свою роботу. Але з того часу багато що змінилося і криптовалюту в деяких країнах уже легалізували.
Раніше повідомлялося, що Facebook оголосила про нові заходи покарання для власників деяких акаунтів.