Today.ua

Через збій банкомата ПриватБанку клієнтка втратила гроші на лікування дитини

Через збій банкомату ПриватБанка клієнтка втратила гроші, які були їй вкрай необхідні для обстеження і лікування дитини. Минуло вже кілька днів, а банк грошей досі не повернув. Тим часом, у сім'ї скінчилась позичена сума, і грошей на подальше лікування немає.

Із такою ситуацією зіткнулась сім'я клієнтки ПриватБанку. Людям терміново потрібні кошти, що були на картці. Банк не відхрещується від проблеми та обіцяє їх повернути, але досі не повернув.

На зволікання Приватбанку поскаржилась його клієнтка, що підписалася як diana1990. Жінка опублікувала свою скаргу на порталі minfin. Вона пише, що її чоловік намагався зняти кошти в банкоматі ще 25 січня, однак йому це не вдалося.

"Банкомат гроші в розмірі 2900 грн не видав, а з рахунку знялося. Зразу зателефонував мені і я зв’язалася з банком та оператор прийняв заявку. На моє питання, коли повернуть кошти, оператор відповів, що на протязі доби (чоловіку в відділенні банку поруч з банкоматом сказали, що повернуть гроші на протязі 15 хвилин). Мене це не влаштовувало, тому що ми в цей час були з моєю 4 річною дитиною в лікарні. Нам потрібно було проводити швидко обстеження (в нас була втрата свідомості та судоми). Обстеження не з дешевих та ці кошти були як раз на це", - розповідає diana1990.

Через те, що гроші вкрай були потрібні терміново, подружжю довелось позичати їх у знайомих. Однак, медицина нині в Україні дуже дорога, і позичена сума швидко скінчилася. А дитині після обстеження потрібно лікування, яке потребує ще більших грошей. Тому повернення втраченої суми зараз для сім'ї критично важливе. А ПриватБанк повертати її, схоже, не квапиться.

"Пройшла доба, дві, три, чотири та гроші досі не повернули і таке відчуття, що я намагаюся повернути не свої кошти, а забрати в банка їхні!!!
Нам потрібно зараз проводити лікування дитини і ці гроші нам невідкладно потрібні.
Чому за збій в роботі банкомату ПриватБанку повинна страждати моя сім'я та моя дитина, якій ці кошти потрібні", - обурюється клієнтка.

На її скаргу банк опублікував свою відповідь. У ній йдеться, що банку, перш ніж повернути кошти, треба провести інкасацію банкомата, а на це може знадобитися кілька днів. Однак навіщо було обіцяти клієнтці, що гроші повернуть упродовж доби незрозуміло.

"Нам прикро, що трапилася така ситуація. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін", - відповів ПриватБанк.

Нагадаємо, ПриватБанк почав виплачувати гроші дітям у рамках нової послуги "Зробив – заробив".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ