Банкомати ПриватБанку все частіше списують гроші з карток клієнтів банку, але готівку так і не видають. Українці з різних областей скаржаться на існуючу проблему, адже повернути свої гроші через банк їм вдається не так просто.
Одна з клієнток ПриватБанку з Києва 1 серпня повідомила, що намагалася зняти гроші в банкоматі, але купюри так і не з'явилися у вікні видачі. ПриватБанк зареєстрував заявку на повернення грошей, але через тиждень кошти жінці так і не повернули. Вона має намір звертатися до Нацбанук зі скаргою на фінустанову. Ще один банкомат, на цей раз в Чернігові, зняв з картки клієнтки 9 тис. грн, але також не видав їй гроші. Жінка звернулася на гарячу лінію ПриватБанку, і чекає вирішення проблеми, адже гроші їй потрібні на лікування.
У ПриватБанку дали інструкцію своїм клієнтам, що потрібно робити в подібних випадках. Залишаючись біля банкомату, необхідно зателефонувати на гарячу лінію банку, номер якої зазначений на самому банкоматі, і описати проблему. Після цього потрібно вимагати, щоб фінансова установа провела інкасацію (звірити, чи немає "зайвих" купюр в банкоматі).
У деяких випадках дійсно може відбуватися збій в банкоматі і він не може видати клієнту гроші. Іноді купюри мнуться, а ще шахраї часом встановлюють на вікно видачі готівки спеціальний пристрій, який гальмує видачу грошей, і банкомат видає їх пізніше, коли власник карти вже відійшов від банкомату.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше ПриватБанк визнав необгрунтованим списання грошей з рахунків своїх клієнтів.