АТБ розірвав контракти з Roshen та Coca-Cola: чому торгова мережа відмовляється від популярних товарів

Автор: Лобанова Єлизавета

Мережа супермаркетів АТБ розірвала контракт із виробником продукції Roshen та звільняє полиці під товари інших марок, зокрема, власного виробництва. У 2021 році з полиць мережі на півроку зникли напої світового гіганта Coca-Cola, а також продукція ТМ "Наша Ряба". ЗМІ спробували розібратися, чому рітейлер відмовляється від популярних товарів.

АТБ розірвав контракти з Roshen та Coca-Cola: чому торгова мережа відмовляється від популярних товарів - today.ua

Товари під власною торговою маркою дешевше виробляти та постачати до магазинів, ніж продукти великих брендів.

У 2021 році в АТБ перестали продавати напої бренду Coca-Cola: "Фанта", "Спрайт", "Швепс" та "Кола". Тоді сторони не домовилися щодо умов контракту, і АТБ почала випускати власні аналоги напоїв – The Cola, The Lemon та The Orange. Проте, через півроку компанії дійшли згоди, і зараз продукти Coca-Cola знову продаються на полицях АТБ поруч із напоями власної торгової марки рітейлера.

У лютому минулого року рітейлер припинив торгувати продукцією ТМ "Наша Ряба". Із власником "Ряби" АТБ не домовився через те, що він вирішив відкрити свої фірмові магазини поряд із супермаркетами АТБ. Власники торгової мережі сприйняли цей крок, як недружній і відмовилися від співпраці з "курячим" магнатом.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Подібна ситуація була із виробником популярного прального порошку. Тоді сторони не домовилися про кінцеву ціну товару, за якою АТБ реалізовуватимуть порошок покупцям. Проте пізніше постачальник домовився з мережею супермаркетів, і порошок повернули на полиці.

Що стосується продукції Roshen, то переговори щодо продовження контракту на поставки тривають уже два місяці. Непродовження договору з АТБ може бути пов'язане із підвищенням вартості виготовлення солодощів. Виробники підвищували ціни через подорожчання газу та прискорення інфляції. Наприклад, у виробництві хліба витрати на газ зросли вдесятеро. Це призвело до подорожчання хліба 2021 року на 25–30%. Ціни на кондитерку за даними асоціації "Укркондпром" зросли на 30%.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

АТБ не головний реалізатор продукції Roshen, але зникнення з полиць супермаркету завдасть Roshen суттєвих втрат, тому що їх товар буде менше представлений у регіонах.

Раніше повідомлялося, якою продукцією замінять на полицях АТБ солодощі Roshen.

Головне